نشست استاندار خراسان رضوی با دختران نخبه استان روز «شنبه» به‌عنوان روز تعطیل، جایگزین «پنجشنبه» شد وزیر خارجه بر تسریع اجرای توافقات روسای جمهور ایران و تاجیکستان تاکید کرد سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک خبرداد فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی: امنیت پایدار سطح کشور مدیون جانفشانی‌های شهدا است آیت‌الله علم‌الهدی: مادر محور هویت‌آفرین خانواده است | تربیت و انسان‌سازی، رسالت ذاتی هلال احمر فرمانده نیروی زمینی ارتش: برآورد کرده‌ایم انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد سرلشکر موسوی در مشهد: با عملیات وعده صادق و طوفان‌الاقصی عمر رژیم صهیونیستی زودتر به پایان خواهد رسید + ویدیو نماینده تل‌آویو در سازمان ملل: آیا اکنون زمان مناسبی برای اعمال محدودیت‌ بر تسلیحات اسرائیل است؟ تروریست‌ها هفت کارگر پاکستانی را در گوادر کشتند دیدار جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر معظم انقلاب اسلامی + فیلم آیت‌الله علم‌الهدی: تولد فرزند، نقطه عطف زندگی زناشویی است | «فرهنگ‌سازی» و «حمایت»، دو راه حل بحران افزایش سن ازدواج طرح سامان‌دهی کارکنان دولت یکشنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود تمایل ۵ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین اردوغان: اسرائیل در تلاش است جنگ را به کل منطقه گسترش دهد آمادگی ۱۸ هزار و ۶۰۰ عامل اجرایی برای برگزاری دور دوم انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم سخنگوی وزارت خارجه روسیه: زلنسکی خائن است رئیس‌جمهور چین وارد بوداپست شد اعتراف بایدن به استفاده از بمب‌های آمریکایی برای کشتار غیرنظامیان در غزه وزارت ارتباطات از ارائه ۵۰۰ خدمت دولتی به صورت هوشمند خبرداد
سرخط خبرها

معاون سازمان انرژی اتمی خبر داد: آلودگی‌زدایی مرسولات پستی با استفاده از فناوری پرتودهی

  • کد خبر: ۱۶۷۴۸۸
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
معاون سازمان انرژی اتمی خبر داد: آلودگی‌زدایی مرسولات پستی با استفاده از فناوری پرتودهی
معاون سازمان انرژی اتمی از آلودگی‌زدایی مرسولات پستی با استفاده از فناوری پرتودهی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدپژمان شیرمردی در حاشیه نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست از امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت ملی پست ایران خبر داد.

مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتو‌های ایران درباره مفاد تفاهم‌نامه با شرکت ملی پست اظهار کرد: مرسولات پستی را با کمک پرتودهی، آلودگی‌زدایی می‌کنیم.

شیرمردی برگزاری نمایشگاه صنعت پست را یک اتفاق مهم ارزیابی کرد و گفت: چنین نمایشگاهی محل ارائه دستاورد‌های مهم و تخصصی کشور است که با زندگی مردم مرتبط بوده و با برگزاری آن فعالان صنایع و مردم نسبت به دستاورد‌ها مطلع می‌شوند و می‌توانند از بهترین خدمات استفاده کنند.

وی با اشاره به مفاد تفاهم‌نامه میان سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت ملی پست توضیح داد: مفاد اصلی این تفاهم‌نامه مربوط به خدمات متقابلی است که می‌توانیم نسبت به این ۲ مجموعه داشته باشیم.

معاون سازمان انرژی اتمی ایران، آلودگی‌زدایی بسته‌های پستی از طریق پرتودهی را یکی از مفاد این تفاهم‌نامه عنوان کرد و ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه و از ظرفیت علمی موجود در سازمان انرژی اتمی استفاده خواهیم کرد تا با کمک پرتودهی، مرسولات پستی را آلودگی‌زدایی کنیم.

وی تصریح کرد: به‌وسیله دستگاه‌های تولید شده در سازمان انرژی اتمی قادریم موادی که ممکن است عامل حمله‌های بیولوژیک باشد را شناسایی کنیم و همچنین در این زمینه می‌توانیم دستگاه‌های تولید شده را مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

شیرمردی تاکید کرد: ظرفیت‌های متعددی در حوزه‌های آموزش، پژوهش و برخی از نیاز‌های روز کشور در سازمان انرژی اتمی ایران وجود دارد که امیدواریم با این تفاهم‌نامه بتوانیم گامی در زمینه بهره‌گیری از این قابلیت‌ها برداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتو‌های ایران بهره‌گیری از ظرفیت شرکت ملی پست را از اهداف مهم امضای تفاهم‌نامه دانست و گفت: ما به‌طور کلی خدمات متعددی را به صنعت پست کشور ارائه خواهیم کرد و البته حمل برخی از محوله‌هایی که نیازمند ایمنی خاص جابه‌جایی است را نیز شرکت ملی پست برعهده گرفته است.

گفتنی است این تفاهم‌نامه همکاری میان سید پژمان شیرمردی معاون سازمان انرژی اتمی ایران و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتو‌ها و محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست در حاشیه نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست در مصلی امام خمینی (ره) تهران به امضا رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->